Helsetenester

Helsesjukepleiar:

Helsesjukepleiar er tilgjengeleg på skulen kvar torsdag i oddetalsvekene.

I dette tidsrommet er helsesjukepleiar tilgjengeleg for samtale med elevar, men kan også delta på ressursteam og andre samarbeidsmøter.  Lærarar og foreldre kan også ta kontakt med helsesjukepleiar og avtale tid for samtale om elev/ungdom dei er bekymra for.

Tinekontoret i 2. etg., C-bygget
Torsdag kl 10:30-14:30 (NB! kun i oddetalsvekene)
Drop-in eller send SMS til tlf. 476 14 659 for avtale. Send gjerne SMS på førehand om du ønskar å avtale tidspunkt.

Amalie Skavøy, helsesjukepleiar - skulehelsetenesta

Tidspunkt kan også avtalast til andre tider enn i treffetida på torsdagar.

I tillegg kan elevane benytte seg av helsestasjon for ungdom (HFU) som er i Vestnes kommune.

Helsestasjon for ungdom (HFU):
Elevar fra Gjermundnes kan også komme hit.
Her er både helsesjukepleiar og lege tilstades for konsultasjon. Drop-in eller timeavtale
Tirsdagar kl. 15:00-17:00.
Stad: Vestnes helsestasjon. Sentrum.

For meire informasjon, gå inn på FB-sida til HFU eller Vestnes kommune si heimeside.

Hjelpetelefoner:

Mange ungdommar har hatt det vanskeleg over lenger tid, og for nokon kan situasjonen no føre til at dei er meir sårbare. Dersom du er ein av dei som strevar enten i forhold til busituasjonen heime, eller av andre grunnar synest livet er vanskelegare, så finns det anonyme hjelpetelefonar som ein også kan ta kontakt med. Det kan være første skritt på vegen til å få hjelp.

• Alarmtelefon for barn og unge: 116 111 Alarmtelefonen er eit nødnummer for deg som er utsatt for vold, overgrep eller føler deg utrygg på andre måtar. Du kan også ringe dersom du er bekymra for nokon du kjenner. Telefonnummeret er 116 111 og er døgnope i samband med korona-situasjonen.
  • Kors på halsen er eit tilbod til deg under 18 år, bemanna av frivillige vaksne frå Røde Kors. Der kan du snakke om det du er opptatt av, uansett tema. Du kan velge om du vil ringe, chatte, eller sende epost. Telefonen 800 333 21 er open frå måndag til fredag mellom 14:00-22:00. Du kan også snakke med andre på din alder på forumet.
  • BarSnakk.no er eit chattetilbod til deg med foreldre, eller andre nær deg, som har eller har hatt eit rusproblem. Chatten er open frå måndag til onsdag frå kl 17:00-20:00 og du kan skrive anonymt om det du er opptatt av. Tilbodet er drive av frivillige i organisasjonen Barn av rusmisbrukere.
  • SnakkOmPsyken.no er Blå Kors sin chatteteneste for deg mellom 9-19 år. Her kan du chatte om vanskelege tankar og følelsar. Opningstida er måndag - torsdag frå kl 09:00-21:00, fredag frå kl09:00-15:00, og søndag frå 15:00-21:00.
  • UngPrat.no er ein samtaleteneste til barn og unge mellom 13-24 år som treng nokon å prate med. Ungprat.no er ope søndag – fredag kl 09:00-21:00.
  • Redd barna - her kan du få hjelp
  • Hjelpetelefonen - Mental helse ungdom

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.